Vissa loppisar

Vissa loppisar borde kallas för för ”skräpisar”. Har varit ute en del och jag tycker nivån på många ställen har blivit sämre. Tittar man på deras annonser så kallar dem det för Antikt & Loppis. Men något antikt skymtar inte ens i någon vrå. Det andra borde gå till sopstationen. Men av någon anledning så lockar det folk som rotar bland grejorna. Inget är rent så skitig blir man också…
Har mest under den senaste tiden varit framför dator och justerat formgivarna som finns upplagda här på hemsidan. Det roligaste var när jag äntligen fann mina anteckningar om R. A. Hickman och kunde publicera rätt namn Royal Arden Hickman och hans årsuppgifter… kändes riktigt bra;)
Det har varit mycket jobb med hemsidan och den blev större än jag hade tänkt mig… men min målsättning kommer att fortsätta.
Mvh/Bay

Kommentera

